Alla inlägg under maj 2009

Av Olof Södergård - 3 maj 2009 00:31

Oräkneliga är de gånger då jag har fått slita och svettas när jag har varit och cyklat med Flås. Har blivit avhängd på flacken, uppför och utför, men idag fick äntligen JAG åsamka smärta i Flås ben. HAHAHAHAHA! Njöt av varje tramptag. Har väntat på det här i många år. Till en början skyllde han på att han inte ville "köra så hårt", men sedan kom det fram att Flåsbenen var krispiga (hehe).


Till passet. Fett med bra väder borgade för en trivsam runda. Ut norrut via Djursholm, E-berg, Skålhamra, Markim, Frösunda, Lindholmen, V-tuna och extra snurr på Ön. In alles 4h02min och 11mil någonting tror jag. Snittpulsen landade på 125. Var sedan (börjar bli extremt tjatigt nu men...) ner till hallen och gjorde same old, same old. Någon form av innebandylandslag var och "tränade" där också under tiden. Mycket tvåmål. Innebandy = oidrott. Bara så att ni vet.

Ovido - Quiz & Flashcards