Direktlänk till inlägg 3 mars 2009

Oh, my saviour, my friend, just take me away

Av Olof Södergård - 3 mars 2009 22:27

Hade tid att träna på förmiddagen idag vilket alltid är trevligt. Speciellt trevligt om man skall springa inomhus då det är lite mer glest på folk sas. Sprang alltså idag. Måste ju försöka bibehålla löpmuskulaturen något sånär iaf. Misstänkte att formen skulle vara allt annat än bra då sjukdom satte käppar i hjulet under en dryg vecka + att det  inte finns så himla mycket att falla tillbaka på mängdmässigt. Jaja, 6x1000m/1' genomfördes efter lite slit. Tiderna tänker jag inte avslöja. Knappt så att jag tittade på klockan själv utan försökte känna av ett bra tempo att ligga på. Ska väl försöka att utöka det framöver i takt med att pumpen blir bättre. Blev nog ändå ett bra underhållningspass. Kommer bli lättare att starta igång löpningen på riktigt sedan när skadorna lämnat min späda kropp.


Fick den angenämna upplevelsen att känna mig extremt långsam också idag. Waller Olleräng var där och finslipade formen inför IEM på fredag. Han sprang väl kanske 5x200m i "god fart". Jag stod mer eller mindre still när han ångade förbi. Kul. Mäster Kent var där och övervakade också under tiden som han spelade in något slags tv-program tillsammans med Sunneborn och ett TV4-crew. Såg motionärsinriktat ut.


På eftermiddagen var jag och bidrog till den svenska ekonomins uppsving genom att konsumera en massa. Ett tufft jobb men någon måste göra det.  

 
 
SuperS

SuperS

4 mars 2009 20:17

10.000?? Vad ser jag ut som Mr södergård? En pengamaskin? Nä du, du får dra ner på priset lite och btw var är dendär muffinsen du har utlovat? Jag är äkta besviken.

Kriminologi is the new shit:) Tror jag ska satsa hårt på det..säger då det..SuperS till er tjänst!

Ett tips om jag fastar från allt djuriskt så kan du väll under tiden konsumtionsfasta...tänk dig vad rik du skulle bli:)

http://supersilva.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Alf

5 mars 2009 00:01

Haha, sympatifasta. Hmm...nä, tror inte det. Ska konsumera ännu mera istället, hehe.

När väl farbror CSN har fått tillbaka sina pengar så kan jag börja tänka på att bygga mig en förmögenhet. Blir väl när man är 70+ eller nåt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olof Södergård - 22 juni 2010 18:15

Ja, nu säckar den här sidan ihop och en ny uppstår. Den kommer dock ligga kvar ute för allmän beskådan.   Ny adress: http://cykelalf.blogspot.com/   Förhoppningen är att denna förändring kommer stimulera mig till mer frekventa uppdateringar. ...

Av Olof Södergård - 14 juni 2010 22:10

No comments.. Ska ta och ändra format på denna ständigt eftersatta sida. Måste bara ta tag i mig själv först. Till dess ger jag er en sammanfattning. V.21 (helgen): Gjorde inget mer i träningsväg, men väl i sociala aktiviteter. Fest ute på ...

Av Olof Södergård - 28 maj 2010 23:06

Trött i benen.   Gjort denna vecka:   Måndag: maxtest (hade något tröga ben. pallade bara med 37s in på 475w. Klent. 5.35l hade jag och 13mmol i laktat efteråt. Liten bit kvar till toppnoteringarna från i vintras, dock sämre "uppladdning" nu....

Av Olof Södergård - 6 maj 2010 22:22


Ja, jag vet. Jag är en dålig människa som inte uppdaterar särdeles ofta. Lev med det.   Anyways. Efter två dagar packade med distans på cykeln valde jag att krypa in till den trygga miljön i labbet idag. Var ett bra tag sedan jag körde testcykel ...

Av Olof Södergård - 15 april 2010 20:38

Ja, utlovade ju bilder från gottlandet. Nedan följer några.   Mmm...brocco i mängder. Ett måste för den välmedvetna ätarätt-wannaben.       Okej. Här ser ni ett exempel på cykelhäng som innehåller x-antal fel i stilboken. Denna "pose" är ...

Ovido - Quiz & Flashcards