Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Olof Södergård - 26 februari 2009 23:25

Måste bara dela med mig av en låt som fastnat i min skalle den senaste veckan. En gammal låt som har hittat tillbaka till både radio och tv. Lyssna och njut till Israel Kamakawiwo'oles ljuva stämma.


- Somewhere over the rainbow/What a wonderful world -

Av Olof Södergård - 26 februari 2009 22:31

Har inte skrivit på ett tag nu då jag först som sagt var borta till fjälls och har sedan dess varit sjuk och ej tränat = varför skriva?


Inte så mycket att säga, men det var väl skönt att få komma bort ett slag. Blev olyckligtvis förkyld (brukar bli så när man umgås tätt inpå med "vanliga" människor under en längre tid) och har nu på 1 veckas tid inte rört en fena. Känner mig väldans otränad, ungefär som en motionär. Räknar dock med att kunna starta igång imorgon igen lite lätt (inte så smart kanske att dunka stenhårda intervaller).


Uppe i Sälen blev det en del ätande och även bakande. Givetvis slängdes det ihop några semlor årstiden till ära. Dessa är tillverkade av mig själv samt med hjälp av Kajsabajsa. Hemgjorda smakar överlägset bäst (har bedrivit empiriska studier i ämnet under några veckor).

Ovido - Quiz & Flashcards