Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

Ice Truck Killer

Av Olof Södergård - 3 januari 2009 00:18

Har just plogat igenom säsong 1 av Dexter igen. Så freakin satans bra! Man kan inte låta bli att gilla honom, seriemördandet till trots. Dexter for President.


Följer upp wannabe sub2:ans inlägg om den graciösa Flås med att bjuda på ännu en close up. Man kan ana en liten tillstymmelse till trötthet i det där ansiktsuttrycket. Flås ville ej att dessa bilder skulle gå public. Otur. Det är jag som äger rättigheterna till dem. Mohahahah!  

 
 
Ingen bild

flåsmannen

3 januari 2009 00:38

"Dexter for president"? Seriöst, joltcolasörplande CS-fanatiker använder sig av såna uttryck. Uppsnäppning på den fronten tack.

 
Ingen bild

Alf

3 januari 2009 11:56

Ät mig

 
Clark Kent

Clark Kent

3 januari 2009 12:02

Det där var banne mig det vackraste kortet på bror din. Alla bleka solränder e bortblåsta!

Vad gör Laser med sitt ansikte? Ser konstigt ut...

Håller med dig, Dexter for President!
Har nästan plogat mig igenom andra säsongen av Sarah Connor Chronicles nu och serien är riktigt bra!

http://patrik.familyengstrom.com

 
Ingen bild

floppix

3 januari 2009 12:13

Äta dig? Går inte flås också på überdeff efter Enebybergsgödningsveckorna? Du består väl bara av fett och socker vid det här laget, enligt egen utsago ;) Därför - riskfritt att blogga med datafjortisspråk och wacko bilder på cyklande löpare. Keep up!

 
Ingen bild

Superspurtarn

3 januari 2009 23:01

My God! Ser ut som julen varit lite väl god mot den mannen, Laser har ju snart fått tillbaka trippelhakan han lyckades jobba bort. Jag ska åka och nypa den julegrisen i fläsket varje gång han slår åt sidan på nästa inomhuspass med The V-team. Frågan är om Alfen har frossat lika mycket i julens gottigheter på samma sätt som sin äldre bror...

 
Ingen bild

Alf

4 januari 2009 22:20

CK: Ett sk "Kodak moment", hehe.

Är nu e stolt innehavare av samtliga 3 Dexter-säsonger. Bara att titta på närhelst man känner ett starkt urge.

Har ej sett Sarah Connor Chr. Eftersom du finner den vara av sevärd karaktär så kanske man skulle ta och downloada. Blir ett projekt nu under vintern!

Snart så börjar alla gamla vanliga serier igen efter höst/jul-uppehållet. Mycket att sätt tänderna i. Me like.

F-ix: Deffen börjar på onsdag då skolan åter har sin start. Till dess råder det undantagstillstånd.

Linjus: Det är livsfarligt med julfirande hos paranteserna. Obegränsat med mat dygnet runt. Känner mig riktigt fet, äcklig och värdelös, men snart blir det andra bullar...el öh fiskar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olof Södergård - 22 juni 2010 18:15

Ja, nu säckar den här sidan ihop och en ny uppstår. Den kommer dock ligga kvar ute för allmän beskådan.   Ny adress: http://cykelalf.blogspot.com/   Förhoppningen är att denna förändring kommer stimulera mig till mer frekventa uppdateringar. ...

Av Olof Södergård - 14 juni 2010 22:10

No comments.. Ska ta och ändra format på denna ständigt eftersatta sida. Måste bara ta tag i mig själv först. Till dess ger jag er en sammanfattning. V.21 (helgen): Gjorde inget mer i träningsväg, men väl i sociala aktiviteter. Fest ute på ...

Av Olof Södergård - 28 maj 2010 23:06

Trött i benen.   Gjort denna vecka:   Måndag: maxtest (hade något tröga ben. pallade bara med 37s in på 475w. Klent. 5.35l hade jag och 13mmol i laktat efteråt. Liten bit kvar till toppnoteringarna från i vintras, dock sämre "uppladdning" nu....

Av Olof Södergård - 6 maj 2010 22:22


Ja, jag vet. Jag är en dålig människa som inte uppdaterar särdeles ofta. Lev med det.   Anyways. Efter två dagar packade med distans på cykeln valde jag att krypa in till den trygga miljön i labbet idag. Var ett bra tag sedan jag körde testcykel ...

Av Olof Södergård - 15 april 2010 20:38

Ja, utlovade ju bilder från gottlandet. Nedan följer några.   Mmm...brocco i mängder. Ett måste för den välmedvetna ätarätt-wannaben.       Okej. Här ser ni ett exempel på cykelhäng som innehåller x-antal fel i stilboken. Denna "pose" är ...

Ovido - Quiz & Flashcards