Direktlänk till inlägg 5 december 2008

...arrest this girl. Her Hitler hairdo is making me feel ill

Av Olof Södergård - 5 december 2008 22:30

Valde att återigen ta en löpvilodag. Höften känns mycket bättre, men det är ju ändå som sagt en lugnare vecka så varför stressa. Hade planer på att köra testcykel idag igen, men avstod då jag hellre ville få in ett styrkepass på bosön (samt att jag ville hinna äta buffen). Körde igenom höftmaskinen på alla möjliga vis två gånger om, och sedan liggande höftlyft 3x20. En massa stretch/tänjning av höft och hamstrings blev det mellan varven också. Bra skit. Får se hur man mår imorgon, men någon form av fysisk aktivitet skall genomföras i vilket fall som helst. Basta.


Gräjt. Nu har grannen börjat skruva upp volymen och en svärm av skitmusik tränger sig in i mitt rum. Låter som trance/dance/techno modell sämre. Tur för dem att jag ej behöver stiga upp alltför tidigt imorgon.  

 
 
Vendela

Vendela

6 december 2008 10:40

Lätt att jag blir din partner in crime..dock hade jag kanske hellre gett dig ett alibi. Typ "kära polis, det kan inte ha varit han, Jag såg honom ta en löprunda vid den tiden klädd i röda tajts:P.

btw har det någonsin funnits trance/dance/techno modell bättre??

Vila nu höften.

//V*

http://forevervendela.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Alf

6 december 2008 13:39

Haha, ja det där skulle nog kunna funka. Ett aber bara, jag skulle aldrig ses springandes i röda tajts. Min egen stolthet sätter stopp för det, men det är ju i sammanhanget en tämligen simpel detalj att åtgärda ;)

Svar nej. Det finns som sagt modell sämre, och sedan finns det modell ännu sämre. Vissa gråzoner däremellan kan även förekomma.

Aktiv vila kommer att bedrivas. Vägrar att sitta still.

 
Vendela

Vendela

6 december 2008 17:20

Men om jag säger såhär, du kan välja röda tights eller rosa? Eftersom det tämligen är en färg man kommer ihåg....jag springer alltid i ett par oranga, konstigt nog syns jag i mörkret då.

Nej, jag tänkte väll det. Trance, dance och techno har ju aldrig varit min stil, inte ens när jag är redo att decka efter ofantliga mängder alkohol.

Beskriv aktiv vila? haha..

http://forevervendela.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Alf

7 december 2008 03:44

Aha, smart där. Tänkte inte på det. Verkar som att du har gjort det här förr, hehe. Okej, men då säger vi rosa. Vore ju aningens fräckt att glida omkring i.

Nä, när man är redo att däcka så skulle nog en stillsam serenad passa bättre.

Exempel på aktiv vila kommer att behandlas i (morgon)dagens inlägg. Hav tålamod. Kan väl redan nu avslöja att den blev lite väl aktiv för mitt eget bästa sas, men kul var det :)

 
Vendela

Vendela

7 december 2008 10:43

Haha ja du skulle bli bra populär om du gled runt i sådana, vilken machoman hade alla tänkt. Du hade lätt skapat en trend.

Jag brukar däcka till det mesta, men hade jag fått välja så hade det gärna varit till något mer stillsamt, en serenad..hmm kanske kanske. Ställer du dig utanför med en gitarr och sjunger?

Haha om aktiv vila betyder alkohol och lite svängom på dansgolvet och sedan svara på komentarer klockan 03.44, så bra jobbat kompis, du har antagligen supit bort det onda i höften.

Må väl!

// V*

http://forevervendela.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Alf

7 december 2008 14:22

Jag skall banne mig propagera för att vi skall ändra färgen på våra klubbkläder till rosa. Tänk vilken publicitet!

Sure, spela kan jag, men sången överlåter jag till någon annan. Till helgen el? hehe

Haha, inget supande här inte. Blev dock aningens sent. Fastnade vid datorn, såklart.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olof Södergård - 22 juni 2010 18:15

Ja, nu säckar den här sidan ihop och en ny uppstår. Den kommer dock ligga kvar ute för allmän beskådan.   Ny adress: http://cykelalf.blogspot.com/   Förhoppningen är att denna förändring kommer stimulera mig till mer frekventa uppdateringar. ...

Av Olof Södergård - 14 juni 2010 22:10

No comments.. Ska ta och ändra format på denna ständigt eftersatta sida. Måste bara ta tag i mig själv först. Till dess ger jag er en sammanfattning. V.21 (helgen): Gjorde inget mer i träningsväg, men väl i sociala aktiviteter. Fest ute på ...

Av Olof Södergård - 28 maj 2010 23:06

Trött i benen.   Gjort denna vecka:   Måndag: maxtest (hade något tröga ben. pallade bara med 37s in på 475w. Klent. 5.35l hade jag och 13mmol i laktat efteråt. Liten bit kvar till toppnoteringarna från i vintras, dock sämre "uppladdning" nu....

Av Olof Södergård - 6 maj 2010 22:22


Ja, jag vet. Jag är en dålig människa som inte uppdaterar särdeles ofta. Lev med det.   Anyways. Efter två dagar packade med distans på cykeln valde jag att krypa in till den trygga miljön i labbet idag. Var ett bra tag sedan jag körde testcykel ...

Av Olof Södergård - 15 april 2010 20:38

Ja, utlovade ju bilder från gottlandet. Nedan följer några.   Mmm...brocco i mängder. Ett måste för den välmedvetna ätarätt-wannaben.       Okej. Här ser ni ett exempel på cykelhäng som innehåller x-antal fel i stilboken. Denna "pose" är ...

Ovido - Quiz & Flashcards