Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Olof Södergård - 12 augusti 2009 23:05

Adidas-folket var inne igår och lämnade en kartong med nästa års skor. Tanken är att vi ska pröva ut pjucksen och ge dem våra 'pros and cons' med skorna. Jag var inte sen med att rota i den lådan så jag fiskade upp ett par Adizero Boston, en lättare träningsko/distanssko enligt min mening. Alltid kul med nya skor (som dessutom är gratis). Fick ut ett par Adistar Ride 2 i juni då Adidas droppade en annan låda. Trefvligt. Antar att jag får bedöma hur dem är att gå och stå i då jag ju, för tillfället, är unlöpable.


 

Värdelös mobilkamerabild, men den ska iaf vara lajmgrön. Rätt fräääk. 


Var sedan och dinerade med Dunberg och Prinsen på Bosöns lyxrestaurang. Oxjärpar på en bädd av ris med grönpepparsås och haricots verts. Efterrätten i form av äppelpaj med vaniljsås avrundade det hela. Gott. Lunchen var aningens mer spartansk i form av råris med rapsolja ihopblandat med en burk billig makrillfilé i tomatsås + lite valnötter. De andra på jobbet tyckte att det luktade kattmat.

Käkade sedan

Ovido - Quiz & Flashcards